خلوت گزیده

اینجا برای من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۰۳/۰۲/۰۳
    .

دماوند

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۲، ۰۳:۵۴ ب.ظ

وقتی می‌خواستم واسه گوشیم قاب بخرم، گفتم طرح پیشنهادی خودم رو بدم. برای گوشی قبلیم یه طرح پیتزا داشتم. سیاه سفید بود و رنگش هم زود رفت. به خودم گفتم خب چیارو دوست داری که از بینشون انتخاب کنی برای طرح. کتاب بود و که خیلی ادایی می‌شد. فرندز بود که خیلی اورریتد محسوب میشه دیگه. پلنگ بود که زیادی پلنگی و تصنعی یا حتی شجریان که زیادی شعاری. این شد که دوباره رو آوردم به پیتزا. حالا پشت گوشیم یه کوه دارم مثل اورست به شکل پیتزا. دوست داشتم مثل دماوند باشه البته. دماوند کوه پیری محسوب میشه. یعنی زاویه دامنه تا قله خیلی تند و تیز نیست و کهنسال محسوب میشه. کوه‌های جوان‌تر اینطوری نیستن و هنوز تخریب کمتر و فرونشست سریعی نداشتند. 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲/۱۰/۱۱
___ سلوچ

نظرات  (۱)

باهات موافقم. البته با انتخاب پیتزا جویی رو هم انتخاب کردی :دی.

می دونی من بعد از استفاده از چندین قالب طرح دار به مرحله ی رنگ ها رسیدم! که هیجان خاص خودشو داره. 

پاسخ:
دلم برای نظر خوندن اینجا تنگ شده بود. چه لذتی. دیروز دیدمش و جواب ندادم و گذاشتم بمونه تا باز امروز بیام و بخونم...
رنگ‌ها آره... بذار پست بعدی یه چیزی بنویسم که گفتی رنگ‌ها یادم اومد. بای د وی، دلم خواست این رنگ‌هایی که میگی رو ببینم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">