خلوت گزیده

اینجا برای من است

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

اوکراین

شنبه, ۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۴۵ ق.ظ

این قرص ها خوابالودم کرده اند. ای کاش به مهندس بگویم که شهریور آینده به دوستانش بسپرد تا یک کار مدیریتی مهندسی پیدا کنم در تهران و مدام مجبور به گشتن نباشم. تاریخ ایران گیرشمن کنار دستم گذاشته شده و نگاه کردن بهش هم تنم را می لرزاند. نکند ایران شناسی هم قبول شوم و در پاس کردن درس هایش بمانم. چون واقعا حفظ کردن مطالب تاریخی برایم از دشوارترین کارهاست. البته علاقمند هستم و تنها امیدواریم همین است. دیروز تعدادی کنکور سال گذشته را در زمینه کتابداری زدم و به نسبت آسان تر از بقیه به نظر می رسد. منتها نمی دانم چرا حس می کنم همه دروس متفاوتند و با حل سوالات کنکور پیشین قرار نیست چندان تاثیر مثبتی در من لحاظ شود. اما خب امید دارم و می دانم که همین ده بیست درصدها هم سرنوشت سازند. باید زودتر تا پایان سال پرونده همه درس ها را جمع کنم تا سال آینده متمرکز فقط زبان بخوانم و مدام نکات تاریخی را مرور کنم. در روزهای جنگ اوکراین هستیم و کتاب مرگ و پنگوئن را خواندم. البته کتاب صوتیش را شنیدم. بسیار هم شنیدنی بود و ماجرای جذابی داشت. مافیای قدرت این کشور بیچاره را بی خیال نمی شود. روزگاری طرفدار شوچنکو بودم خوش باد آن روزها و بگذرد این روزها هم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۱۴
___ سلوچ

نظرات  (۱)

سلام و درود علی عزیز 

 

نمی‌دونم تاحالا بهت کسی گفته یا نه ! 

مختصر و مفید و خوب می‌نویسی ! 

امیدوارم ک دیگه وبلاگ‌ات رو نپوکونی :) 

کتاب خوبی‌ست کارِ کریشمن (روحش شاد) و واقعن هم یکی از بهترین ایرانشناسان غربی‌ بود ! 

امیدوارم راهی رو ک می‌خوای برای آینده‌ات انتخاب کنی با کمترین سختی و تجربه‌ی ناگوار پشت سر بزاری !

 

شاد و سلامت باشی 

پاسخ:
ممنونم نازنین
خیلی مخلصیم
حالم خوب نیست حقیقتا
ولی کلی حس خوب دریافت کردم از پیامت
عزیزی عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">